ent.getElementById('fb-root').appendChild(e); }());

Izložba fotografija studenata diplomskog studija ADU

19.09.2011.

U srijedu, 21. rujna u 19 sati, u galeriji Klovićevih dvora – Kula Lotršćak, otvaraju se samostalne izložbe troje autora: Ane Mihalić, Tomislava Možea i Marka Miščevića, u sklopu ciklusa Snapshot/Brzo okidanje kustosice Marine Viculin.
.
Izložba fotografija studenata diplomskog studija ADU
.
Autori(-ce) su prvi studenti diplomskog studija usmjerenja fotografija zagrebačke Akademije dramske umjetnosti.
Ana Mihalić izlaže seriju ‘U blizini’ kojom istražuje naš odnos prema nagomilanim uspomenama.
Marko Miščević prati putanju kretanja bliskih prijatelja ili potpunih stranaca putem njihovih taggova na Facebooku i to oblikuje u rad pod nazivom ‘Places’.
Tomislav Može besane noći provodi istražujući urbani krajolik vlastitog grada (kvarta), pitajući se što se događa iza osvijetljenih prozora u seriji ‘Insomnia’.
.
Izložba će biti otvorena od 21. rujna do 2. listopada. Radno vrijeme galerije je od utorka do petka 16-19h, a subotom i nedjeljom 12-14h.
.
_________________________
.
Iz tekstova Marine Viculin:
.
ANA MIHALIĆ ‘U blizini’
‘Ana Mihalić fotografira podrume i tavane, mjesta brižno pohranjenih i zaboravljenih stvari. Fotografira one zakutke gdje naše misli drogirane emocijama postaju ljepljive. Tu nam pogled postaje paučinast i sposobnost odlučivanja brzinom svjetlosti se približava nuli. Zapinjemo u tupavo promatranje zaprašinjenih tragova bivših života. Misao stoji.’
.
TOMISLAV MOŽE ‘Insomnia’
‘Znamo da je prozor opna. Osvijetljeni prozor pogled je u tuđi svemir. Silno nas privlače tuđi svemiri, ali nerado ulazimo u njih. Ljudska se sreća često zasniva na ideji da je život koji žive jedini mogući život, pa iako znamo da postoje drugi svemiri ponašamo se kao da ih nema.Volimo ih gledati, ali živimo kao da ne postoje.’
.
MARKO MIŠČEVIĆ ‘Places’
‘Miščevićeve fotografije Places već na prvi pogled sasvim formalnim sredstvima različite rezolucije pojedinih elemenata slike upućuju na dva nivoa: virtualni i stvarni. No moja je teza da je to jasno suprotstavljanje stvarnosti i nestvarnosti zapravo zamka koja otkriva jednu puno složeniju priču ispričanu specifično fotografskim izražajnim sredstavima.’
.

No comments yet.